Jouw LinkedIn-bedrijfspagina als startpunt van nieuwe business opportunities

Heb jij een bedrijfspagina op LinkedIn? En zo ja, bereik je hier het maximale mee om new business opportunities te vinden en de potentiële doelgroep op de juiste manier te benaderen? Grote kans van niet, want LinkedIn als b2b klantacquisitiekanaal is vaak een ondergesneeuwde asset binnen een onderneming. Dat is jammer, want met social selling kun je veel meer warme leads aan tafel krijgen en stop je met eindeloos investeren in marketing die de doelgroep storend vindt.

Jouw LinkedIn-bedrijfspagina is in staat om meer te doen dan jij denkt. Het is tijd om jouw bedrijfspagina om te zetten naar een salesfunnel voor warme leads!

Aan de slag met jouw LinkedIn-bedrijfspagina

Social selling begint met een social proof LinkedIn-bedrijfspagina. Dit zorgt voor betere conversies omdat deze professioneler overkomt én omdat deze ingericht is op het genereren van sales. Zo wordt de bedrijfspagina op LinkedIn een visitekaartje dat actief klanten voor je werft en waar je mogelijke klanten naar kunt verwijzen zonder enige schaamte.

Daarna gaan wij als social selling experts aan de slag. Aan de hand van de criteria die jij aangegeven hebt (of die logisch voortvloeien uit jouw onderneming, product/dienst en doelgroep), zoeken we op slimme manieren naar de mensen die op zoek zijn naar jouw boodschap. Dit is van groot belang, want we willen alleen de juiste mensen bereiken, zodat alle tijd naar de juiste prospects gaat.

Wil jij weten wat social selling voor jou op kan leveren?
Vraag gratis een 15 min advies gesprek aan. 

LinkedIncampagne starten voor je business

Zijn de persoonlijke connectieverzoeken geaccepteerd door de mensen die we willen bereiken? Dan gaan we aan de slag met een LinkedIn-campagne die op maat samengesteld is. Hierbij zijn een aantal factoren van groot belang voor het succes:

  • Bereiken van de juiste personen (dit hebben we al gedaan door de juiste mensen een verzoek te sturen)
  • Het opzetten van de juiste boodschap (vanuit jouw bedrijf, maar vooral met oog op de doelgroep)
  • Het optimale moment kiezen (seizoen, dag van de week, uur van de dag)

We zetten het netwerk aan om interactie op te zoeken met ons. Omdat deze klanten naar ons komen, weten we zeker dat dit warme leads zijn die we na kwalificatie in jouw agenda plaatsen. Wil je liever zelf de controle houden? Dan leveren we alle interessante leads aan in een overzichtelijk rapport, waar je vervolgens zelf mee aan de slag gaat.

New business opportunities via jouw LinkedIn-bedrijfspagina

Warme leads binnenhalen via een bedrijfspagina op LinkedIn. Dat is wat wij als social selling experts dagelijks doen bij Leadlinq, samen met het gemotiveerde team dat weet waar de kansen liggen. Jouw LinkedIn-bedrijfspagina kan de asset worden die je tot vandaag altijd onderschat hebt.

Wil je weten wat wij voor je kunnen betekenen? Neem contact op en boek je gratis kennismakingsgesprek. We hebben slechts vijftien minuten van je tijd nodig om te vertellen wat wij voor jouw bedrijf kunnen doen. Bel ons op 026 21 32 380 of mail naar info@leadlinq.nl.