Het mkb wordt hard getroffen door het coronavirus. Personeel werkt thuis, kantoren gaan dicht en afspraken met klanten of potentiële klanten gaan niet door. Dat vereist snel schakelen, want je wilt natuurlijk wel dat je bedrijf zo goed mogelijk deze crisis doorkomt. Het is misschien verleidelijk je aandacht te richten op je interne organisatie, maar laat juist nu je lead funnel niet opdrogen. 

Hoe kom je aan veelbelovende leads als afspraken buiten de deur niet langer mogelijk zijn? Online natuurlijk! Juist nu kun je online kansen creëren voor jouw onderneming, bijvoorbeeld met gepersonaliseerde campagnes op LinkedIn. 

Go online!

Online kansen benutten, tegen lage kosten toch klanten werven. Dat klinkt goed, maar hoe doe je dat? Nieuwe klanten binnenhalen met face-to-face ontmoetingen gaat helaas niet meer, maar wist je dat je ook gewoon via LinkedIn leads kunt genereren? Dat doen we bij Leadlinq al jaren, met veel succes. Met een gepersonaliseerde campagne op LinkedIn kun je zelfs in deze crisistijd nog veelbelovende leads aanspreken, zodat je nieuwe opdrachten binnenhaalt en jouw bedrijf gewoon door kan blijven draaien. 

Virtuele ontmoetingen

Bij Leadlinq werken wij veel met LinkedIn en dat is niet zonder reden. LinkedIn is hét kanaal voor B2B-marketeers en -professionals. 

En dit is waarom:

  • 40% van alle users die maandelijks actief zijn, gebruikt LinkedIn dagelijks
  • 91% van marketing managers zijn het erover eens dat LinkedIn de beste plek is voor het vinden van goede content
  • 79% van B2B-marketeers vindt LinkedIn een goede bron voor het genereren van leads

Niet zo gek dus dat wij zeggen: go online! Met onze gepersonaliseerde campagnes weten wij jouw doelgroep te vinden en over te halen tot interactie met jouw bedrijf, zonder hoge kosten. Want juist nu wil je de kosten zo laag mogelijk houden. Dus geen geld uitgeven aan Google Ads en SEO, maar wél in contact komen met jouw doelgroep. 

In vier stappen naar meer online zichtbaarheid

Hoe pak je dit nu aan? Geen nood, wij helpen je! 

  1. Wij zorgen ervoor dat je een ijzersterk LinkedIn profiel hebt.
  2. Door gebruik van onze specifiek ontwikkelde leadgeneratiemethode stellen we jouw specifieke doelgroep vast. 
  3. De juiste content op het juiste moment is goud waard! Wij creëren een persoonlijke boodschap, afgestemd op jouw bedrijf én je klant.
  4. Go Online: we benaderen jouw doelgroep vervolgens met gepersonaliseerde berichten via LinkedIn en zorgen er zo voor dat jouw nieuwe klant staat te popelen je (virtueel) te ontmoeten. 

Twijfel je nog? Minstens 20% van onze verstuurde berichten levert een concrete opvolging op. Klanten willen met jou aan tafel om jou en je product of dienst te leren kennen. Wil je meer weten? Klik dan hier!